Plopp plopp

Det känns som jag är med i en väldigt improviserad version av "Här är ditt liv" just nu.
Helt plötsligt ploppar det upp folk från höger och vänster, som jag inte hört från på så länge, som jag inte ens har tänkt på, på så länge.
En eller två mobiler har ju.. hrm.. "försvunnit" på sista tiden, så jag stått nollställd när jag fått sms från något okänt nummer där det står att någon tänker på mig och vill veta hur jag mår.
En och annan gammal kollega har hört av sig för att kolla läget, och för att uppdatera mig om vad som händer i deras liv, och det gör mig glad att höra att de mår bra.

Roligast var ett sms jag fick idag från festival legenden Gula Gubben som jag träffade på Storsjöyran i somras.
"Tänker på sommarens sötaste ibland och rodnar klädsamt. Kram o ha ett bra år, hoppas vi ses i sommar!"

Jag bara ler och nynnar på min låt...

...Emma är mitt liv, tuffare än Siv, snyggare än Rut och Klara. Emma är mitt liv, snyggare än Siv, nu får alla andra brudar vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0