Årets klipp!

Har fått hem en ny leksak!
Har gnidet sparat pengar och letat kamera i ett år, och i veckan när jag satt och slösurfade på jobbet så hittade jag en Nikon D300s med en rätt kraftig rabatt.
Summan stämde precis med siffrorna på sparkontot, så med hjärtat i halsgropen beställde jag den.
Bara ett par timmar senare så gick jag in på samma sida igen, och blev alldeles kall i kroppen när jag såg att denna Nikon nu låg ute till vanligt pris.
Dom hade helt enkelt gjort en riktig tabbe på sidan, och blandat ihop priset på denna och en annan kamera.
Men eftersom jag hade min orderbekräftelse och även fakturan till det billigare priset så beslutade jag mig för att spela cool, och se om dom kanske, kanske skulle missa att jag klickat hem kameran till en väldigt billig peng.

("Billig peng" är visserligen relativt, det är ändå mycket pengar det handlar om. Och "spela cool" är också en rätt kraftig överdrift, jag har varit skitnervös!)  

Men, för en gångs skull hade jag turen på min sida och nu har jag min Nikon D300s och med 3000 kr rabatt!
Och jag är så lycklig så det bubblar i magen! Shit var roligt vi ska ha ihop vi två! ♥



                                  Bild lånad från http://www.letsgodigital.org/






Kommentarer
Postat av: Jon

Ja spela cool var en kraftig överdrift ;)

2011-01-15 @ 16:58:43
Postat av: Emma med kameran

Haha, I know! Tack för att du varit bollplank till mina nervösa och smått hysteriska funderingar! :)

2011-01-15 @ 17:18:42
URL: http://emmamedkameran.blogg.se/
Postat av: Jon

Hahaha. Ja men det är väl klart att jag ställer upp för dig.

Fast lite retsticka har jag ju också varit :-P

2011-01-17 @ 09:29:37
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och Anmäl dig! :)

2011-01-17 @ 09:47:11
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0